מלון מומלץ באזור אילת
8.4 מתוך 10
×
ההמלצה של המלונאי מבוססת על מידע שנאסף מרחבי הרשת אודות כל מלון שמופיע באתר וקיבל מאיתנו דירוג. הדירוג הוא אובייקטיבי ומאפשר לנו להבטיח לכם (עד כמה שניתן) שלא תתאכזבו מהמלונות שתוכלו לרכוש בהם לילה או יותר דרכנו.

ישרוטל ים סוף אילת

ישרוטל ים סוף אילת

למלון נוף יפהפה על חוף הים וקרבה לטבע של הרי אילת ומציע טיולי צלילה ושנורקלינג לאורחים המעוניינים בכך. מלון ידידותי למשפחות זה כולל שתי בריכות, אחת למבוגרים ואחת לילדים. למלון יש מסעדה משלו, אבל יש גם מסעדות נוספות, לא רעות בכלל, במרחק הליכה מהמלון. חוף אלמוג אליו צמוד המלון הוא חוף נהדר ושקט. החוף מתאים גם לאוהבי צלילה וגם לאוהבי בטן גב. לאורך החוף הצמוד למלון ובכלל יש טיילת נחמדה שאפשר ללכת או לרוץ לאורכה (לאוהבי הספורט). בחוף ניתן לשכור משקפת כדי להינות מהמגוון התת ימי של אילת.

להזמנה באתר ישרוטל

מלון זה מומלץ לפי המדדים הבאים

דירוג לפי אתרים נבחרים: 8.5 מתוך 10
סיכוי לחוויה מוצלחת לפי המלונאי: 88%
יתרונות מובהקים: האווירה הנינוחה
סיכוי להתאכזב לפי המלונאי: 5%
חסרונות: אזור חדרי המלון קצת מישון
מספר ביקורות שנדגמו: 1583
תאריך ביקורת המלונאי: 07/03/2024

המלון מתאים ל:

למחפשים נופש רגוע באילת

מידע על המלון

העיקר על המלון לפי אתר המלון: חוויה שלווה במלון נעים באילת
מספר כוכבים: 4+ ☆
כתובת: מול חוף אלמוג בדרך לטאבה
מחיר התחלתי ללילה: 424

תיאור

המלצה על בסיס ביקור שלנו במלון

הגענו לאילת בטיסה אחרי שהחופשה נדחתה בגלל שאחד הילדים שלנו היה חולה. במובן הזה המלון היה ממש בסדר ואיפשרו לנו לממש את החופשה במועד אחר ברגע האחרון. אנחנו מאוד אוהבים את רצועת המלונות הדרומית של אילת, בדרך למעבר הגבול. אילת פחות הומה שם ובחורף בכלל יש שם אווירה מיוחדת. מצד אחד המלון ממש נעים. חדר הכושר קטן אבל נח. ארוחת הבוקר עומדת בסטנדרט של הרשת, הבריכה נוחה ונעימה (למרות שהיינו בחורף אז רק טבלנו טבילה סימלית). אזור החדר שהתארחנו בו היה קצת פחות מטופח. רואים שזה מלון ישן שעבר שדרוג ובחלק מהמקומות לא הושקעו משאבים מיותרים. החדר היה נעים אבל מאוד קטן. בסה”כ חוויה חיובית.

מידע נוסף

מידע נוסף

קהל יעד

,

סגנון

,

מספר חדרים

251

נגישות

כשרות

חניה

בריכת שחיה

ספא במלון

גיאוגרפיה

,

המלצה שלנו

מלון מומלץ