מלונות מומלצים בדירוג אובייקטיבי

איך בוחרים בית מלון

המלונאי ביקר כבר באין ספור מלונות וגאה להציג בפניכם את המרשם הבדוק שלו לבחירת בית מלון. הרעיון הוא כזה: לכל אחד ואחת יש העדפות משלהם כשזה מגיע לבחירת מלון. יש כאלה שחשוב להם להתפנק ויש שחשוב להם לחוות את העולם שמחוץ למלון. יש שהאוכל אצלם הוא העיקר ויש שהחדר כושר של המלון הוא מה שעושה עבורם את ההבלד. בסוף סדרי העדיפויות גם משתנים מחופשה לחופשה ומתקופה לתקפוה בחיים. סיבת הביקור במלון גם היא יכולה להשפיע על הפרמטרים לפיהם נקבע אם מלון מתאים לנו.

לכן לפני הכל צריך להחליט על מרכיבים קבועים שלא תלוי בהעדפות שלנו ולא במטרת האירוח. תקציב ואזור. כמה אנחנו מוכנים להוציא על לילה במלון והכיוון אליו אנחנו רוצים לנסוע יצמצמו את רשימת המלונות בהם אנחנו יכולים, ויכולים להרשות לעצמנו להתארח.

תקציב הוא עניין של טווח. לרוב לאנשים יש סכום מקסימלי אותו הם מוכנים להוציא. מה שאנחנו גילינו הוא שבסוף אנשים תמיד יעדיפו להוציא את הסכום הגבוה ביותר שעומד לרשותם לצורך כך. כלומר בבחירה בין שני מלונות שנראים די זהים, אנשים יעדיפו להוציא עוד כמה שקלים ללילה מתוך הנחה שהתמורה לכסף תהיה גבוהה יותר. מעניין.

גם האזור בו אנחנו רוצים לא מסתכם לרחוב ברחוב ספציפי. אנשים מחליטים על אזור כללי בו הם רוצים להתארח ומוכנים להתרחק מ”מרכז העניינים” באזור זה ככל שהמלון מתאים יותר לתקציב שלהם ו\או עונה על דרישות אחרות שיש להם מהאירוח.

אחרי שאנחנו יודעים כמה אנחנו מוכנים להוציא פחות או יותר ולאן אנחנו רוצים לנסוע מגיעה מטרת הנסיעה. חופשה במלון עם ילדים שונה לגמרי חופשה זוגית ששונה לגמרי מלינה לצרכי עבודה ששונה משהות במלון כדי לראות הופעה שמתקיימת באזור או כדי להשתתף בפסטיבל תרבות. יש מלונות שמתמחים בסוגי אירוחים שונים ויש מלונות שפונים לקהלים רחבים. יש מלונות שמשנים את סגנון האירוח שלהם לאורך השנה כדי להתאים את עצמם לקהלים הרלוונטיים. בחיפוש המלון במחיר הנכון במקום הנכון כדאי גם להתייחס לסגנון ולקהל אליו המלון פונה כדי להגדיל את הסיכוי שהמלון יענה על הציפיות שלכם.

השלב הבא הוא העדפות אישיות. כאן יש המון מאפייים שיכולים להשפיע על הבחירה שלכם. הרבה פעמים סינון לפי תקציב, אזור ומטרה לא ישאיר יותר מדי אופציות. ועדיין, מתקני ספורט, בריכה ו\או חדר כושר במלון חשובים לחלק מאיתנו ופחות לאחרים. גישה לתחבורה ציבורית, ספא, קרבה למסעדות, קרבה לים, קרבה למרכז תרבות או למרכז העיר, הנוף מהחדר, יש\אין ילדים במלון, יש\אי אירוח של בעלי חיים… ההעדפות האישיות שלנו הן בסוף סנן נוסף לפיו נבחר מלון.

המלצה על מלון

המלצות, ביקורות וחוות דעת על מלונות הן עניין נוסף שמאוד משפיע על הסיכוי שלנו לבחור מלון שנהנה ממנו. האינטרנט מוצף במידע כזה. אנחנו באתר המלונאי מנסים לעשות לכם קצת סדר בנושא הזה. לאסוף כמה שיותר מדי באמצעות מחקרי רשת ולחסוך לכם את הטרחה בלעשות את המחקר בכל מה שקשור לבחירת מלון בישראל.